zondag 27 februari 2011

Terug van weggeweest

Heey hier ben ik weer terug van weg geweest. Ik heb wel gescrapt maar ik heb ze niet op m'n blog gezet want ik was niet klaar of ik hielp tante Jolanda, maar dat leg ik zo wel uit. Mijn moeder is binnenkort jarig en ik kwam hier 3 weken achter elkaar logeren om te werken aan haar cadeautjes. Mama had tante jolanda gevraagd voor een foto album (zelfgemaakt) met foto's van mij erin. (Zie tante Jolanda's blog binnenkort komt het erop te staan ) Daar heb ik mee geholpen. En voor mijn moeder heb ik zelf 2 dingetjes gemaakt. Hier boven heb ik een hart gemaakt (tante Jolanda ook zoiets wou ik ook gaan doen) met een foto van mijn moeder en ik( de lach is overdreven ik weet het) het is een soort lay-out op een houten hart!

Dit is een kaart voor haar verjaardag ik heb wat restjes gebruikt en een cakeje die ik heb ingekleurd. Ik vind zelf mijn 2 frutsels wel leuk geworden (al zeg ik het zelf)

Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje zouden achterlaten.NSP autograph

13 opmerkingen:

  1. Hallo lief nichtje van me,

    Leuk was het, hè, dat we samen hebben gewerkt aan het album voor mamma?! Het is heel leuk geworden.

    Je kaart en het hart vind ik heel erg mooi geworden, daar kan mama trots op zijn.

    Tot gauw!!

    Toodles,
    tante Jolanda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het heel leuk jah
    wij zijn 1 en al een superteam kan niemand iets aan veranderen!!!!!!
    dankje voor je reactie
    ja ik hoop dat ze trots word maar het ook al is!!!! zou iets zijn als dat niet zo was!!!! :xd:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een lief kaartje gemaakt.
    En je hartje is helemaal super.
    Van het album heb ik al een stukje mogen bewonderen toen je tante ermee aan het werken was.
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he gelukkig Nala je scrapt nog, begon me bijna zorgen te maken en dacht dat je tante je niet genoeg inspireerde (grapje Jolanda). Je hebt prachtige werkjes gemaakt zeg, met dat hart zal je ma wel uber gelukkig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jee wat kun jij leuk scrappen zeg! t zit in de familie!
    ik kan niet wachten tot je groot genoeg bent om mee te gaan op weekend! lijkt me namelijk keigezellig met jou!

    liefs, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een ontzettend leuke kadootjes voor je moeder gemaakt, daar zal ze wel heel erg blij mee zijn.
    Scrappen zit idd in de familie zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuk hart en kaartje heb je gemaakt!! daar zou je moeder vast heel blij mee zijn :) ben ook heel benieuwd naar het albumpje van jou en je tante.. Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kun jij leuk scrappen Nala!! Dat zit vast in de familie ;) Vind je hart heel erg leuk geworden en ik weet bijna wel zeker dat jouw mama daar straks heel blij mee is!
    Denk dat als jij mee zou gaan op kamp het een dolle boel zou worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heej Nala, wat heb je mooie dingen gemaakt! Daar zal je moeder ontzettend blij mee zijn denk ik! Enne wat hoor ik, wil je al mee op kamp? Zal hartstikke gezellig worden denk ik als je oud genoeg bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettende leuke dingen heb je gemaakt! Het scraptalent zit duidelijk in de familie! Kan niet anders of je moeder is hier heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het weer erg mooi, je hart is erg leuk, en ja we lachen allemaal wel eens op deze manier.
    Het scrappen gaat je heel goed af.
    Mooie creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jeetje wat heb je mooie dingen gemaakt, vooral je hart ben ik verliefd op! je mamma was er vast heel blij mee! je hebt echt scraptalent hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Nala, wat een mooie dingen heb je gemaakt!
    Dat hart ga ik van je namaken als je het goed vind..... Superrr gedaan!

    groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je berichtje.